اولین جلسه ی هیئت مدیره ی هفت نفره ی گروه تئاتر اندیشه برگزار شد
 
گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

ساعت 18:45 دوشنبه 28 خرداد 1397 ، قبل از تمرین نمایش کماندومینو ، اولین جلسه ی هیئت مدیره ی گروه تئاتر اندیشه در پلاتوی استاد سید جلال حسینی تالار نیایش برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر اندیشه ؛ عباس کرم الهی مؤسس این گروه که در انتخابات دوره ی سوم هیئت مدیره بالاترین رأی را کسب نموده ضمن قدردانی از حضور اعضای منتخب گفت : با توجه به این که در سومین دوره انتخابات پنج نفر به عنوان افراد اصلی هیئت مدیره برگزیده شده بودند پس از بررسی ها مشخص شد که این ترکیب همانند هسته ی مرکزی گروه می بایست هفت نفره باشد لذا حامد ةهیری و فرشته ی پور صفر که اعضای علی البدل بودند به ترکیب اصلی اضافه شدند و سمیه دیناروند و فضیله آل کثیر به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره جایگزین شدند .

وی افزود : دور هم جمع شده اید که از بین خود « رئیس ـ نایب رئیس ـ خزانه دار ـ منشی ـ سخنگو ـ مسئول روابط عمومی و مسئول امور بانوان » را انتخاب کنیم تا به مدت دوسال  در کنار اعضای هسته ی مرکزی  امورات گروه نظیر « انتخاب نمایشنامه ـ انتخاب کارگردان ـ جذب حامیان فرهنگی و یا به عبارتی اسپانسر ـ انتخاب مربی برای آموزش بازیگری درون گروهی و...... » را رسما بر عهده داشته باشند .

عباس کرم الهی در پایان از خانه تکانی در هسته ی مرکزی گروه و ارتقاء از گروه متوسط به گروه بزرگ خبر داد و خاطر نشان نمود : با توجه به این که مهرماه 1397 سه سال اعتبار پروانه ی گروه به اتمام می رسد در صورتی که در همین ماه مرکزهنرهای نمایشی کشور فراخوان تمدید پروانه ها را اعلام کند ما علاوه بر خانه تکانی دو نفر از اعضای دارای شرایط لازم  را به ترکیب هفت نفره اضافه می کنیم تا از گروه « ب » به گروه « الف » ارتقاء  یابیم که تا این لحظه « استاد علی طالبی ـ مسعود کرم الهی و امیرحسین حیوری »  افرادی هستند که  در ترکیب جدید قرار می گیرند .

در پایان  عباس کرم الهی به عنوان «رئیس » ـ داریوش پارسا به عنوان « نایب رئیس » ـ حامد ظهیری به عنوان « خزانه دار » ـ بهار نصرتی به عنوان « منشی» ـ فرشته پور صفر به عنوان « سخنگو » ـ احمد کشاورز به عنوان « مسئول روابط عمومی » و زیبا فلاحتی به عنوان « مسئول امور بانوان » انتخاب شدند .

شایان ذکر است عباس زبید به عنوان « سربازرس » و معصومه دیناروند نژاد به عنوان « بازرس » از قبل انتخاب شده بودند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: